fredag den 9. december 2016

Project Life Friday

Godmorgen alle sammen.

Så blev det endelig!! fredag og det betyder Project Life Friday. 
Dagens spread er lavet ud fra WRMK's lomme, hvor der er 4 x 6x4 lommer og en 6x8.
I den store lomme brugte jeg et juleark fra Teresa Collins, der hedder Santa's List. Der var et ark som jeg havde haft liggende i et par år men som jeg ikke nænnede at bruge. Da månedskittet så ankom og en af udfordringer lød på ens juleønsker, så synes jeg at et 'brev til julemanden' passede perfekt til.
I de resterende lommer har jeg brugt diverse journalingkort samt diecuts, glimmertape og -bånd fra månedskittet - som i øvrigt er virkelig skønt og julet :)


Pakkerne er sat på med 3D tape.





Det var alt for i dag.
Ha' en dejlig weekend.
- Ananas -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar