lørdag den 17. december 2016

Julekort

Så er der kun 1 uge til juleaften og det betyder nok, at de fleste er ved at være færdige med julekortene, hvis de da skal sendes. Jeg har lavet et par super simple kort som man lige kan nå at få lavet, hvis det kniber med tiden.

På det første kort har jeg tegnet 3 julekugler som er farvelagt med Dylusions ink og Distress ink. For at farvelægge på denne måde med Dylusions ink sprays har jeg fyldt det over i en vandpensel. Toppen med krogen er farvelagt med gelatos. Teksten er et stempel fra Impression Obsession og det hele er tegnet med en sort Dylusions paint pen.


Til det andet kort har jeg lavet 9 små cirkler som også er farvelagt med Dylusions ink og Distress ink. De er limet på kortet og de gule er sat på med 3D puder. Derefter har jeg stemplet med et julestempel fra Mama Elephant.

Julekuglerne har fået et lag Glossy accents

og teksten er stemplet med perfect medium og har fået lidt ekstra shine med perfect pearls.

Materialeliste:


Jeg håber I alle får en rigtig god og hyggelig juleaften sammen med jeres familier.
---Lise---



1 kommentar:

  1. If you're trying to lose pounds then you certainly need to try this brand new personalized keto meal plan.

    To produce this keto diet service, licenced nutritionists, fitness couches, and cooks have joined together to develop keto meal plans that are productive, decent, cost-efficient, and satisfying.

    Since their grand opening in 2019, 1000's of people have already transformed their figure and health with the benefits a great keto meal plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones provided by the keto meal plan.

    SvarSlet