mandag den 12. december 2016

Julebilleder fra København

På et af mine jobs har vi en årlig tradition med juletur til København, hvor vi er på strøget og en tur i Tivoli.
Årets tur har jeg dokumenteret med kitklubbens Project Life kit fra november.


Jeg udvalgte kortene i de sort/hvide toner, som matcher billederne og guld detaljerne godt.


Når jeg laver Project Life bruger jeg mange af de samme principper, som når jeg laver almindelige layouts. Blandt andet principperne om tre ting, der danner en trekant. I dette tilfælde er det tre kort med den blå farve, samt tre steder, hvor jeg har brugt en guldtråd.


Jeg sørger for forskellige teksturer med tråd, træ, foliedækkede elementer og karton.




Rundt omkring har jeg brugt den medfølgende washi tape til at skabe lag under billederne.




Jeg har brugt Heidi Swapp Color Shine i Gold til at lave splats på alle kortene.




Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar