lørdag den 10. december 2016

HAPPY BIRTHDAY MED NOVEMBER KITTET


NOVEMBER KITTET FRA KITKLUBBEN er et rigtig efterårs kit, men den stemning
var jeg bestemt ikke i da jeg ville lave dette kort, så jeg valgte at bruge "bagsiden" af
mønster papiret.
"Træpapiret" har jeg embosset med en af de lækre Next Level embossing foldere fra
WE R MEMORY KEEPERS, blomsten er lavet med DENNE DIE FRA IO og stanset
ud i noget mosgummi (findes i den fysiske butik) som kan varmes med varme pistol
og formes så blomsten bliver meget livagtig.
De sammensatte ringe er lavet med SKETCHY RINGS FRA MEMORY BOX og der
ud over har jeg brugt 3D balls fra PENTART,  MICRO BEADS og NUVO CRYSTAL DROPS.









































                                                         Mange scrap hilsner
                                                                     Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar