mandag den 5. december 2016

De bedste minder - layout med november kittet

Som Louise skrev om i fredags, så er vi nogle stykker, der er så heldige, vi igen skal til messe i USA. 
Det fik mig til at tænke på alle de gode minder fra vores sidste tur, så jeg fandt billederne frem igen, og det er der kommet dette layout ud af.

Jeg har brugt november kittet fra kitklubben.


Alle kanterne har jeg flosset med en papirflosser.


Jeg har sværtet alle kanter med Distress Ink i Vintage Photo. Jeg bruger altid et blending tool med puder, når jeg sværter kanter.


En masse lag skaber dybde i layoutet.


Jeg forsøger altid at bruge forskellige teksturer på mine layouts. Her er der både brugt almindeligt papir/karton, acetate/plastik og grov glitter karton i guld. 


Jeg har lavet splats med min favorit mist - Heidi Swapp Color Shine i Gold :)


Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar