torsdag den 17. november 2016

Up and Away in Space!

For at det hele ikke bliver udelukkende jul i denne tid, tænkte jeg at det kunne være sjovt at lege med nogle til og fra kort til nogle drenge (som passende kunne bruges til en lille gave i sig selv).


Derfor har jeg stemplet mine små dyr fra Mama Elephants Up and Away, og tegnet en cirkel på ca. 1 inch rundt om deres hoveder med min Copic Multiliner.

Derefter har jeg farvelagt dem med mine copics og efter jeg var sikker på papiret var helt tørt fra blækken, har jeg i cirklen brugt Glossy Accents til at lave deres små glas hjelme.



Til rum baggrunden har jeg brugt Chipped Sapphire distress ink med mit blending tool fra bunden og toppen så der nærmest var en trekant uden farve. I denne trekant har jeg derefter brugt Wilted Violet distress ink til at lave "galaksen". Endelig har jeg brugt Black Soot distress ink til at gøre bunden og toppen længst væk fra mit lilla mørkere.



For at give det en smule liv har jeg først splattet vand på baggrunden ved hjælp af en akryl klods og en våd pensel. Dette gør at jeg får små bitte vand dråber, som løfter noget af farven væk. Efter de havde siddet 30-40 sekunder tog jeg et stykke papir og tørrede vandet op.
Herefter har jeg sprøjtet baggrunden med Pewter Shimmer Spritz, som giver det en rigtig fed glitter effekt der desværre er rigtig svær at fotografere. Endelig har jeg også splattet en smule med den samme shimmer spritz.



Til "Bobble" baggrunden har jeg brugt et stykke Pink Paislee mønster papir som jeg har splattet med Heidi Swapp Color Shine Sweet Mint.

Når det hele er tørt kan der sættes en bagside på baggrunden og astronauterne limes på.

Det var alt jeg havde for denne gang

Ha' en god dag

~ Mette Witus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar