torsdag den 10. november 2016

Sort og hvidt kort med Copics


Idag har jeg fået leget med Copics og mit elskede Mama Elephant organic blooms stempel på en lidt anden måde end jeg plejer - Denne gang har jeg nemlig farvelagt udelukkende i grå farver.


Derfor har jeg kun brugt 3 farver cool gray, nemlig C1, C3 og C5

Efter jeg havde farvelagt mine blomster, klippede jeg først 2 hakker i mit papir hvor jeg ville have den skrå kant til at være, hvis man vil være sikker på de er lige kan man bruge en lineal og en let blyantstreg. Jeg klippede derefter den nederste del af blomsterne ud, hvis man efterlader en lille hvid kant er det ikke så tydeligt at det ikke er perfekt klippet ud. 


Herefter skar jeg en tynd strimmel sølv karton ud og tapede den fast bag ved blomsterne så kanten passede til den skrå linje i det hvide karton.

Til kort fronten har jeg brugt et stykke Scallop mønster papir fra Hall Pass, hvor jeg derefter har sat mine blomster henover. 


Endelig sluttede jeg af med at skære Tillykke ud af det samme sølv karton med en Nellie Snellen die.
For at gøre det let at sætte fast havde jeg inden jeg kørte det igennem min big shot sat 3L adhesive sheet bag på mit stykke karton.

Det var alt jeg havde for denne gang

Ha' en god dag

~ Mette Witus





Ingen kommentarer:

Send en kommentar