mandag den 28. november 2016

Navngivning af båd - skåret på Silhouetten

Jeg bruger primært min Silhouette til to ting - den ene er karton, den anden er vinyl.

I dag vil jeg vise et "navneskilt", jeg har lavet til en båd.

Jeg har brugt Silhouetten til at skære ud i vinyl. Den er super smart med Silhouette Cameo 3, og den automatiske kniv, som følger med. Man indstiller blot maskinen til at skære i vinyl, og så finder den selv ud af dybde og hastighed. 




Vinylen er skåret i en blå farve, som matcher de øvrige detaljer på båden.


Navnet et sammensat af forbogstaverne på familien, så det var en meget personlig detalje.


Silhouetten kan skære alle skrifttyper, der er installeret i Word. Hvis man ønsker andre skrifttyper, kan man installere dem fra www.dafont.com. Skrifttyper derfra kan både bruges i Silhouette Studio samt i Word og lignende programmer.



Som I kan se, ligger vinylen skal helt glat og fladt på båden.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar