fredag den 4. november 2016

Drengelayout med et strejf at lyserødt

Godmorgen alle sammen.

Jeg har pakket mit julehumør lidt væk - bare roligt, det kommer snart tilbage.. håber jeg :) - til fordel for at layout af min søn. Jeg synes det var længe siden jeg havde lavet et layout, så jeg fandt et billede af H som jeg gerne ville scrappe. Jeg tog udgangspunkt i hans lyserøde/koralfarvede trøje og gik så i gemmerne efter papir og pynt der kunne passe ind, både med farver og stil.


Baggrundspapiret er fra Studio Calico. 
Det lyserøde farveskalepapir er fra Heidi Swapp - Hello Gorgeous.
Trekantspapiret er fra Pink Paislee - Cest la vie.


Pynten er fra SODAlicious.
Plus-stemplet er fra Glitz Design.
Trekanterne er fra Freckled Fawn.


Splats lavet med Heidi Swapps Color Shine i Georgia Peach og Black Velvet.


Det var alt for i dag.
Rigtig god weekend.
- Louise -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar