lørdag den 19. november 2016

2 meget forskellige kort

Jeg har lavet 2 kort som jeg gerne vil vise jer i dag.

Første kort er super enkelt og kraftigt inspireret af et kort set på Pinterest. Jeg har brugt et stempelsæt fra Mama Elephant og har stemplet de 3 figurer mange gange, så det ligner de står i en stor flok. Derefter har jeg sværtet alle, pånær 1, over med sort Distress ink. Den sidste har jeg så farvelagt med Dylusions spray som er fyldt over i en pensel.


Det andet kort er et Jillibean shakerkort. På kortet har jeg brugt endnu et stempelsæt fra Mama Elephant som jeg har farvelagt med Distress ink. Jeg har valgt at mit vindue skulle sidde på fronten af kortet, så jeg har skåret et stykke plastik, til at lukke den lille æske med. På den måde har jeg ikke vinduet siddende på indersiden når kortet er åbent. Mange shakerkort bliver lavet med glitter og palietter i vinduet. Det er super flot, men jeg ville gerne have noget der passede en smule bedre til mit naturkort. Derfor standsede jeg nogle stjerner ud og kom dem i kortet.




Materialeliste:

Første kort:

Andet kort:
Stjerne die fra Mama Elephant findes i butikken til 49 kr.


Husk at kigge forbi SAM i denne weekend hvor butikken er klar med god service og godt humør.

---Lise---

2 kommentarer:

  1. Meget fine og anderledes kort, den med træet er sej :-)
    Laver du giveaways, så vil jeg gerne dele dem på min nye blog:
    www.nygiveaway.blogspot.dk
    God weekend ønskes herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria.
      Tak for din søde kommentar.
      Laver ikke giveaways, men tak for tilbuddet og rigtig god weekend til dig også. 😉

      Slet