fredag den 23. september 2016

Velkommen til en ny pige på teamet



Hej

I dag vil jeg byde en ny pige velkommen på vores skønne team og præsentere hende for dig.


Vores nye designteam medlem er

Lise Henriette Tornehave Jensen



Lise er en måske kendt af nogen inden for Art Journaling, hvor hun primært slår sine folder. Hun er næsten blevet bidt af Dyan Reaveley - altså ikke sådan rigtigt :-), men hvis man siger Dylusions foran Lise, sigger hun nok ret sikkert... Uhhh. Lise er dygtig til at bruge de forskellige skønne materialer fra Ranger og bruger det på skønneste artsy måde - lige gyldigt om det er i hendes Art Journal, på Tags eller på kort. At hun så samtidig er super sød, skader jo bestemt ikke. I kan møde Lise her på bloggen allerede senere i dag, og hvis du deltager på Convention, kommer du også til at kunne hilse på hende der, så hiv da endelig fat i hende, hvis du vil have en lille snak om de skønne Dylusion produkter.

Lise skriver om sig selv.


Mit navn er Lise. Jeg er født i 1980. Bor i Glamsbjerg på Fyn sammen med Martin og vores søn Kasper som er fra 2004.
Jeg har altid været glad for at klippe og klistre. Husker tydeligt julehyggen fra barndommen med guirlander og julehjerter.
Scrapbooking stødte jeg første gang på i februar 2005, hvor jeg havde tilmeldt mig et scrapkursus. Det blev jeg så glad for, at det blev hængende.
I dag laver jeg stadig lidt scrapbooking, men det bliver mest til kort, tags og art journaling.
Især art journaling har bidt sig fast... Det er altså sjovt at grisse lidt og få farve på fingrene.
Jeg glæder mig meget til at være med her på designteamet og håber I vil blive inspireret af det I ser fra min hånd.


Velkommen til Lise.

Jeg er glad for at have dig på holdet....

Giv Lise en hilsen med på vejen...

God weekend.

Anja



2 kommentarer:

  1. Tusind tak for de alt for søde ord Anja. Jeg er super stolt over at være en del af dit team.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til PTW og til Lise. Jeg glæder mig til at følge Lises super inspirerende kreationer her på bloggen

    SvarSlet