torsdag den 15. september 2016

Regnbuer og nostalgi


Da jeg gik i gymnasiet var der et meget populært spil ”Robot Unicorn Attack”, og da jeg så Mama Elephants Unicorns and Rainbows stemplerne vidste jeg staks jeg bare måtte lave et kort inspireret der fra.




Jeg har udelukkende brugt Memento Tuxedo Black og Copic Ciao til at farvelægge kortet.

Enhjørningen og feen stemplede jeg på Neenah karton, farvelagde dem og skar dem derefter ud med de matchende dies

Selve enhjørningen og feen er farvelagt med BV000, som er tonet ud til hvid vha. 0, den colorless blender. Regnbuen bag enhjørningen har jeg tegnet op med min Copic Multiliner.

Til regnbuerne har jeg brugt R35, Y15, YG06, B02, BV000 og RV13. Til at lave skygger i enhjørningens manke har jeg brugt W-3. Da jeg synes farverne i regnbuen bag enhjørningen var en smule for klare, brugte jeg min colorless blender til at nedtone dem en smule.



Til baggrunden har jeg brugt B00 og B000, som jeg har trukket fra toppen og bunden ind mod midten, mens jeg har løftet den, så der ikke kom så meget farve mod midten. Derefter har jeg gjort overgangen glattere vha. den colorless blender.


Selve teksten kommer fra soundtracket til spillet, nemlig sangen ”Always” med Erasure, og er stemplet med Bella Letters fra Mama Elephant.

Det var alt jeg havde for denne gang

Ha' en god dag

~ Mette Witus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar