tirsdag den 6. september 2016

På eventyr

Endnu en gang, får i lov at se lidt af mit arbejde med Augustkittet. Utroligt nok, så var det som om at jeg bare kunne blive ved med at lave sider i mit album med det kit. 

Jeg synes dog altid det er lidt svært at fotografere, da man skal tage det ned gennem lommerne. Jeg håber dog alligevel I kan få et fornuftigt indtryk. 






Som sædvanligt har jeg taget en blanding af "fillerkort" og kort hvor jeg kan skrive på. Da jeg bruger det som en form for barnets bog, synes jeg det er rigtig vigtigt at få historien bag billederne med. Jeg har valgt at skrive i hånden, både fordi min håndskrift er en stor del af mig, og jeg fordi jeg aldrig ville få det gjort hvis jeg skulle printe hver gang.



Det fantastiske ved kitklubben er, at udover en masse lækre pl kort, så får man også en masse fedt pynt, så det er super håndgribeligt at komme i gang.


og lidt thickers fra et tidligere kit, således at man kan lave sig en lille overskrift.

God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar