torsdag den 29. september 2016

Endnu et nyt medlem på teamet

Hej

Det er blevet tid til at introducere endnu et nyt medlem på teamet.

I har faktisk stødt på hende, for hun har gæstedesignet for os siden juli måned...

Velkommen fat på teamet

Mette Witus Nielsen


Mette laver de skønneste kort med stempelmotiver og dies. Hvis man først har set et par af Mettes kort er man ikke i tvivl om, at hun har en hang til Mama Elephant, Lawn fawn og lignende mærker.
Så her er seriøs fare for en god omgang cuteness og skønne figurer. Mette laver de lækreste interaktive kort og bruger fine og gode teknikker, der passer godt til stilen. Så hos Mette kan man finde alt fra CAS-kort til de mere avancerede kort.
Virkelig skøn inspiration.

Mette Blogger senere i dag, og kommer også med på Convention i weekenden, så I kan godt glæde jer til god inspiration fortsat fra Mette på bloggen.


Mette siger om sig selv:

Jeg hedder Mette Witus, er fra ’92 og kommer originalt fra sydfyn, men bor nu i Kolding sammen med min kæreste. Hvis man møder en sød pige i Københavnsområdet der ligner mig, skal man ikke blive forvirret – det er nok bare min tvillingesøster.

Jeg har altid været meget kreativ på den ene eller anden måde, og kastede mig i 2015 over papercraft– og her er jeg sikker på jeg har fundet den rette hylde. 

Jeg laver primært kort og æsker, men det bliver da også til nogle ting i min kalender en gang imellem. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal definere min stil som – selv ville jeg kalde den enkel og ligetil, da det er forholdsvis simple at genskabe mange af de ting jeg laver.

Mine tre største kærligheder inden for papercraft må uden tvivl være Mama Elephant stempler og dies, Copic Ciao Markers og Distress Ink – Selvfølgelig er der mange flere ting jeg har forelsket mig i, noget du sikkert også kender til. 

Jeg glæder mig til at kunne vise en masse forskellige ting frem, og forhåbentlig inspirere dig med noget af det her på bloggen eller til messerne rundt omkring i landet. 



Giv Mette en hilsen med på vejen...

Og så ses vi jo nok snart til Convention...

Anja


1 kommentar:

  1. Hej Mette.
    Vil bare lige sige tak for sidst på convention. Du er bare SÅ dygtig. Jeg er fan. :o)
    Kærlig hilsen
    Hanne Gross

    SvarSlet