lørdag den 13. august 2016

Et bestillingskort


Hej

Det er meget sjældent jeg laver bestillingskort, men her i starten af min ferie blev det alligevel til et.
Mine svigerforældre skulle til en reception ved en, der startede en brilleforretning op, så det var dette bestillingen lød på.

Jeg fik ret hurtigt et par ideer, og jeg valgte at gå efter den ene af dem.

Heldigvis havde jeg et stykke papir i butikken med briller, og med dette i hånden, valgte jeg at gå efter et enkelt kort, hvor man alligevel overhovedet ikke var i tvivl om, at det havde noget med briller at gøre :-)


Jeg valgte at lave et par store briller, som skulle indeholde mit sentiment, og så blev det gjort personligt med firmaets navn.


For at give brillerne noget mere dimension og glasfornemmelse - gav jeg glassene glossy accent, så det virkelig "boblede op.

Ha' en skøn weekend.

Anja

Her kan du se hvilke produkter, jeg har brugt:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar