mandag den 4. juli 2016

Splats og guld er altid godt! ;)

Jeg fik lavet endnu et layout til sommerscrap marathon i butikken forrige weekend.

Her har jeg brugt masser af splats, guld og texture paste - ting som jeg er helt vilde med! ;)



Ordet Document samt pilen og hjertet er fra et sæt Thickers.
I stedet for at bruge min papirtrimmer, har jeg revet meget af papiret. Det giver et mere tilfældigt udtryk i lagene, hvilket jeg godt kan lide.


Alle kanterne er sværtet med Distress Ink i Walnut Stain.
Jeg har lavet splats med Heidi Swapp Color Shine i Gold, samt Dylusion Ink Sprays i Ground Coffee og Cut Grass.


På baggrunden har jeg stemplet med et Kaisercraft stempel, Anja netop har fået hjem til butikken. Der er stemplet med den samme sværte, som jeg har brugt til at sværte kanterne med. 
Jeg har brugt Texture Paste fra Ranger gennem en stencil fra Tim Holtz. Da mine stemplede motiver ikke var helt tørre, da jeg påførte Texture Paste, er noget af farven trukket igennem pasten. Det giver en ret fed effekt. 


Det var alt for denne gang! ;)

Min dag skal bruges på at organisere mit scrapværelse. Kunne I tænke jer en room tour?

- Mette






Ingen kommentarer:

Send en kommentar