tirsdag den 12. juli 2016

Nogle gange bliver man bare nødt til at lifte....

Hej

Vi kender det alle sammen - Vi bliver enormt inspireret af hinanden - det er garanteret også derfor, du læser med her på bloggen.

Til Sommer Maraton Scrap i butikken - sad jeg ved siden af Mette fra Designteamet, som lavede et flot og effektfuldt kort og samtidig utrolig enkelt, og ja, jeg blev simpelthen nødt til at lifte det.

Det blev der dette kort ud af.


Jeg startede med at ville gøre det samme som Mette - hun havde lavet en skyggeeffekt i hvid med tekststemplet ved hjælp af Versamark, men da jeg ved en fejl, der jeg stemplede teksten med sort for anden gang for at få det til at stå helt skarpt fik rykket på papiret, lavede jeg en skygge effekt i sort istedet og ja så endte fejlen faktisk med at blive en god effekt.
Bagefter blev det drysset med klar embossingpulver, så det fik en flot overflade og var modstandsdygtig for sværte.


Efterfølgende blendede jeg med en farve distress ink (jeg tror nok det var cracked Pistachio) henover kortet. Endnu engang afveg jeg fra Mettes kort, for Mette havde gjort det over hele kortet, og da jeg gik i gang, kunne jeg se og mærke, at det skulle være lidt let, som det kom på. Bagefter tog jeg en stencil og duppede den samme farve ovenpå igen, så det skabte et mønster i det blendede farve.


Ret effektfuldt, men meget enkelt....

Du må have en skøn dag.

Anja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar