mandag den 11. juli 2016

Less is (nogle gange) more

Når jeg laver Project Life så ender det ofte en del mere simpelt end mine layouts, og det kan jeg rigtig godt lide!
For mig er Project Life en simple måde hurtigt at vise begivenheder fra en dag eller en uge.
Derfor synes jeg, det er super fedt at arbejde med Project Life kittet fra kitklubben, som jeg har fået lov til i denne måned. For her er der en tilpas mængde kort og pynt til, at det ikke bliver overvældende, og jeg kan hurtigt få lavet et par lækre sider.

Kittet i juli måned vil være perfekt til at dokumentere ferien, men kan også sagtens bruges til andet. Jeg har lavet en side, hvor jeg bruger billeder fra den dag, jeg blev færdiguddannet.


Alt, bortset fra snoren, stammer fra kittet.

Her har jeg sat et stykke gult washitape øverst for at dække for en hvid linje, som ikke fungerede for mig.






Jeg har skåret en linje langs banneret for at kunne stoppe billedet under. 



De klare stickers, der følger med kittet, er perfekte at bruge ovenpå billeder.

Da jeg ikke er den største fan af min egen håndskrift, bruger jeg ofte dymolabes, når jeg laver PL.



Klipsen med geo tagget fungerer her både som det, men også som en pil der peger ned på et af flagene.



Det var alt for denne gang ;)

Får I lavet noget kreativt i jeres ferie?

- Mette








Ingen kommentarer:

Send en kommentar