lørdag den 16. juli 2016

Jeg lod mig inspirerer....

I tirsdags fuigte jeg med i Anjas blogindlæg. Hun havde ladet sig inspirerer af Mette til et scraparrangement, og havde fået nogle kort ud af det. Jeg syntes teknikken var sjov, så jeg tænkte at jeg ville bruge den, og så få et helt andet slags kort ud af det.

Så jeg farvede mit karton med min Distress Ink, så det fik en lys brun farve. Herefter lagde jeg en mask over, og kom sværte på gennem denne. På denne måde fremtræder mønsteret i en mørkere farve, men stadig matchende til baggrunden.


Herefter gik jeg på rov i nogle af mine seneste månedskit, og fandt det lækre meget simple papir. Det blev skåret til så det passede i bredden, og blev så elles bare revet i toppen. For lidt ekstra effekt, kom der lidt glass glitter på kanten.



Stikkende op bag mønsterpapiret er der et "fishtail" banner, men lidt tilfældigt stemple postmotiver. Ligesom der gemmer sig forskellige blomster bag dette forreste lag. På denne måde får jeg skabt flere lag, og mere effekt på kortet. 



Desuden er der kommet en smule "mursten" ind bag ved, samt lidt rhinesten ved blomsterne.





Forrest på kortet er der et lækkert rustikt bånd, samt en smuk blomst. En måde at kombinerer det lidt rå, men det mere fine og elegante. Under blomsten har jeg skåret de fine Cherry Lynn blade ud i kork.


På den måde fik jeg snuppet lidt af ideen hos Anja, og gjort det til mit helt eget projekt. 


God aften
*Signe*




Jeg har brugt følgende


1 kommentar: