torsdag den 7. juli 2016

Et enkelt Onelayer kort

Hej

Ofte, når vi snakker kort, snakker vi tit om lag, og at der skal være mange lag for at skabe detaljer.
Hvilket heller ikke er helt forkert, men nogen gange er det bare rart at gå stik i mod det hele og skabe noget enkelt.

I dag vil jeg vise jer et onelayer kort, som jeg har lavet til en 2 års fødselsdag.


Et One layer kort er som navnet lidt siger et kort i et lag. I dette tilfælde har jeg stemplet med Mama Elephant stempelmotivet Carried Away. Her er der en stor ballon, hvor jeg har sat en dreng til at svæve væk med den.


Jeg brugte Mistien til at stemple med, så jeg kunne få en helt knivskarp og sort streg. Og bagefter farvelagde jeg motiverne med Copic Markers.

Jeg synes selv det giver en fantastisk effekt denne form for kort og har faktisk været vild med det i mange år - det var det der vækkede min interesse for farvelægning for år tilbage. Selvom jeg først rigtigt er kommet i gang indenfor den seneste tid.

Laver du nogensinde One-Layer kort?

Mange kreative Hilsner

Anja


Her kan du se, hvad jeg har brugt af materialer:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar