mandag den 6. juni 2016

Wonderful - layout lavet til midnatsscrap

I fredags var jeg endnu engang til midnatsscrap i butikken, og det var som altid en fantastisk hyggelig aften.
I sådanne arrangementer i butikken er der velkomstgave og sjove udfordringer.
Denne gang fik vi flere af de lækre nye papirer fra Pink Paislee, som jeg til dette layout har mikset med lidt papir fra Craft Market Bloom kollektionen. 




Titlen er fra et sæt Thickers, som er i guld, og allerede danner en masse ord.


Jeg har lavet en masse mere eller mindre skæve lag under mit billede for at lede øje derhen.
Fra et mønsterark fra Pink Paislee klippede jeg en masse blomster og blade ud, og brugte rundt om billedet.


På baggrunden lavede jeg vandfarve effekt med 3 forskellige mist, som jeg også splattede med efterfølgende - Dylusions Slate Grey, Distress ink spray Worn Lipstick og Heidi Swapp Color Shine Gold. Sidstnævnte er min ultimative favoritmist, og det er sjældent, jeg ikke bruger den på et layout.
Jeg brugte også en glimmerpaste fra Bobunny gennem en stjernestencil fra Memory Box.


De små træhjerter er fra en pakke wood veneers fra Freckled Fawn.


Det var alt for denne gang ;)

Håber I får scrappet lidt, selvom sommer for alvor har gjort sit indtog ;)

- Mette









Ingen kommentarer:

Send en kommentar