lørdag den 11. juni 2016

STUDENTERKORT

Studenter tiden nærmer sig og juni kittet passer bl.a  perfekt til den lejlighed, så idag
vil jeg vise jer to studenterkort.

Jeg har brugt papir fra JUNI KITTET og en masse forskellige dies.

Til det første kort har jeg brugt følgende dies, STUDENTERHUE FRA DIXI CRAFT,
STUDENT FRA NELLIE SNELLENUGLE FRA COTTAGE CUTZDOILY FRA TIM HOLTZ,
og BLADE FRA TIM HOLTZ.




























Så kommer vi til kort nr. 2
Her har jeg igen brugt Studenterhuen, Student, Uglen og de samme  bladene og der ud
over har jeg også brugt ROBO SQUARE OG ROBO BAR FRA SETH APTER






















                                                     Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar