søndag den 19. juni 2016

Sommernegle

Når det er sol og sommer, som vi jo heldigvis har haft en del af den seneste tid, så er det ikke altid jeg får scrappet så meget. Ungerne synes vi skal være i haven, og det gør jeg egentlig også ;)

Men så er det dejligt når man finder på nye (og anderledes) projekter, hvor man kan bruge sine sager. 
Denne sommer skal vi til en del bryllupper, fødselsdage mm, og så er det jo dejligt at have smukke negle. Så jeg har "tømt" scrappladsen, og har været i gang med at lave nye festnegle.

Jeg har belagt mine negle med det super lækre Deco Foil, og for lige at give den en ekstra tand på "festkontoen", så har de også fået lidt rhinesten fra et af de lækre månedskit.
Elsker når man kan bruge sine materialer, til mere en kort og Layouts.






Bruger I også jeres sager til andet end scrap?

God dag derude

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar