lørdag den 18. juni 2016

Sommerferie projekter

Hej 

I denne uge har vi fokus på sommerferieprojekter, og det er også det jeg vil vise idag.

Jeg elsker selv sommerens kreative projekter, fordi jeg synes jeg har bedre tid til dem pga. ferien. Når mange andre læser en bog, bliver jeg glad ved, at jeg kan finde mit kreative projekt frem istedet.
Og så er det lige hvad projektet skal være, skal jeg afsted på ferie - ud at rejse, skal det være et godt afgrænset projekt, der ikke fylder meget og er nemt, at pakke ned. Det er det jeg vil vise jer i dag.


Smash er ideelt, når det skal kunne pakkes sammen og ikke fylde særlig meget.


Her er hvad jeg havde i mit penalhus - en saks, noget skrivegrej, nogle manillamærker og et par smash Journal blokke (Jeg ville selv lige tilføje en taperunner også - du kan godt se den på billedet - det er den usynlige ude til højre ;-)


Det fede ved Smashbogen er at her kan du bare smaske det ind - jeg har i denne bog lavet det undervejs på en rejse uden billeder, og har så efterfølgende, da jeg kom hjem, sat billederne ind.
Det var super lækkert, at kunne være kreativ, selvom jeg var på farten :-)


Her er et eksempel på hvordan jeg først har sat brochurer ind på den ene side og så efterfølgende har sat billeder ind på den modsatte side - andre sider er det integreret med foldere.

Dette er hvis jeg var afsted. Hvis jeg modsat skal være hjemme, og primært hygge mig på min terrasse, så er det en helt anden sag. Der er ikke helt de samme krav til, at det ikke må fylde, men fælles er, at jeg synes det er nemmere at det er afgrænsede projekter.

Nogle af mine kreative sommerprojekter i år er:

- lækre og kreative indslag til en sommerfest
- min voksen malebog og diverse farver
-Farvelægning af stempelmotiver med Copics
Og så satser jeg også på et par LO's

Har du noget specielt kreativt, du vil lave i sommer?

Ha' en skøn weekend

Anja

Her kan du finde Smash Sortimentet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar