fredag den 17. juni 2016

Sommerens moodboard

Godmorgen alle sammen.

Ja, selvom vejret langt fra stemmer i, så er sommeren over os og det betyder lange aftener, lækre farver, ferier og massere af minder.

Foruden diverse feriealbums - som jeg endnu ikke er startet op på - så har jeg valgt at fokusere ugefokuset på hvad jeg forventer af sommeren. Derfor lavede jeg et moodboard inspireret af sommerfarver. 


Som I kan se, er jeg meget glad for den blå farve og i denne sammenhæng repræsentere den vand. Jeg er den største vandhund der findes :) Og jeg tror på at vejret nok skal komme så vi kan komme til stranden i løbet af sommeren.

Palietterne, trekanterne og sløjfen repræsentere min fortstående 30 års fødsesldag.


Kameraet er en wood veneer som har fået en gang inka gold i sølv.
Hus-kortet har fået en gang distress i kanten (spun sugar).


2016 er fra juni måneds PL-kitklub.


Det var mit bus på et sommerprojekt.
Tak fordi I læste med.
- Louise -




Ingen kommentarer:

Send en kommentar