mandag den 13. juni 2016

Nye ugefokus: Ideer til sommerferie projekter

I denne uge vil jeg og resten af designteamet give jer ideer til kreative projekter, I kan give jer i kast med i sommerferien.
Jeg vil i dag vise jer 4 projekter, som jeg i hvert fald skal lege med i løbet af min sommerferie. Det er projekter, som er nemme at pakke sammen og tage med på ferie eller blot ud på terrassen. 

Det første er farvelægning. Trenden er kæmpestor i USA, og har efterhånden også vundet indpas i Danmark.
Butikken har i løbet af foråret fået rigtig mange lækre malebøger hjem fra blandt andre Adorn It og Kaiser Craft.
Jeg er super glad for min malebog fra Adorn It, da siderne kan rives ud, og papiret fungerer rigtig godt til Copics. 



Projekt nummer 2 er Art Journalingen. Der skal ikke meget til før, man har pakket til at kunne lave nogle lækre Art Journaling sider. Lidt mist og maling i forskellige farver og et par stencils, og så er man godt kørende. 
Jeg er personligt vild med Art Journalen fra Dylusions, som har nogle lækre sider, der er perfekte til mixed media.



Nummer 3 er farvelægning af stempelmotiver.
Når jeg ikke farvelægger i min malebog, så nyder jeg at slappe af med farvelægning af diverse stempelmotiver. Nogle motiver bruger jeg til kort - andre farvelægger jeg blot for at slappe af og finde nye farvekombinationer.
Farvelægningen behøver selvfølgelig ikke være med Copics. Et alternativ kunne være Distress Markers, eller de lækre vandfarver fra Kuretake.
Stemplerne fra Mama Elephant, Avery Elle, Art Impressions og Lawn Fawn er rigtig gode, når man vil farvelægge.




Den sidste ting jeg vil anbefale at pakke til ferien er selvfølgelig et af kittene fra kitklubben.
Her er alt arbejdet gjort for dig, så det eneste du ellers skal pakke er lidt tape, en papirtrimmer og dine billeder. Nemmere bliver det næsten ikke ;)
Herunder viser jeg junikittet fra det almindelige scrapbooking kit, men Project Life kittet kunne også være en super god investering til et sommerferie minialbum.




Det var alt for denne gang ;)

Jeg håber, I har fundet lidt inspiration til, hvad I kan pakke til jeres sommerferie.

Husk at butikken ekstraordinært holder åbent nogle lørdage i juni og juli, så I kan slå et smut forbi, når I alligevel er på vej på ferie gennem landet.


- Mette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar