fredag den 10. juni 2016

Mit værste mareridt

Godmorgen alle sammen.

Jeg har fået æren af at lege med project life kittet for juni måned - hvilket fantastisk og sommerligt kit. Lige mine farver (mest den blå :) ) og masser af lækkert pynt.


Jeg er totalt klar til at få lavet et par ugers project life da jeg til, min store rædsel, løber tør for blæk til min fotoprinter :( Alle der kender mig ved at jeg ALDRIG går ned på materiale men der måtte jeg så sande at een gang skal jo være den første. Øv!!

Så jeg håber at I vil bære over med mig og "nøjes" med dette layout istedet for project life.


Jeg har brugt baggrundspapir fra Pink Paislee:




Pynten består af gesso, blomster, enamel dots, doilys, splats, stempler, sytråd og clips.


Titlen er skrevet med nogle virkelig lækre Maggie Holmes guld bogstaver.


Det var alt for i dag.
God weekend.
- Louise -


P.s Der er ingen produktoversigt da programmet har set sig sur på mig - så er der noget specielt du leder efter, så skriv til mig og jeg skal finde et link til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar