tirsdag den 7. juni 2016

Endnu en gang leg med rester...

Ligesom sidste tirsdag, har jeg denne gang leget med resterne fra mit månedskit.

Det er blevet til dette LO.


Igen har jeg arbejdet med de sarte farver, men denne gang holdt det meget i den "pusse nussede" stil. Der er kommet lidt revet kanter på papirerne bag billedet, men ellers har jeg holdt det i det sarte med guld, fjer og perlemor. 


Jeg har arbejdet med lag bag billedet, både for at få flere mønstre ind, men også for at give noget effekt, på et LO der ellers er ret simpelt.



Jeg har leget med de nye lækre stjerne fra 3L. De kommer i det små tape runners, som det almindelig dobbelt klæbende tape, men sætter dog små stjerner i stedet. Dem har jeg så penslet med en smule perfect pearls, for at give dem en skinnende effekt. 


Jeg har brugt de lækre thickers fra mit kit, for også at skabe lidt kontras til alt det sarte. '


God dag
*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar