tirsdag den 21. juni 2016

Barnets bog a la PL

Det fleste scrappere ved, at når man scrapper, så har man også en tendens til at få taget rigtig mange billeder. Jeg er ikke spor anderledes. Jeg kan se rigtig mange motiver, der baarrreeee llliiigggeee skal scrappes. Det giver naturligvis også mange billeder. Da jeg fik min første datter, opdagede jeg lyn hurtigt, at hvis det hele blev lavet som LO's, så måtte vi hurtigt bygge til. For det gav rigtig mange LO's. 

Da jeg så opdagede bølgen med PL, der blev jeg lidt hooked. For pludselig kunne jeg se muligheden for, på forholdsvis nem vi, at få lavet albums til mine 3 piger. Ja ja, jeg ved godt at jeg pt er håbløst bagud, men en dag indhenter jeg det vel? Men i hvertfald får jeg lavet noget til alle tre, hvilket er langt mere end hvis jeg skulle have lavet det som traditionelle LO's. Og når først billederne er sat i lommer, så er det mægtig nemt at have med på farten. Et enkelt månedskit eller to, og så basistingene som tape, skæremaskine, kuglepen osv, så er man klar til at komme i gang. 

Og kan man være mere heldig? Maj måneds farver matchede total de farver som man bruge ved Kolding Sygehus. Så var det jo oplagt at få ordnet de billeder ;)


Der skal i virkeligheden ikke meget pynt til, før end at det ser færdig ud. Og det bedste af det hele, så bliver der på naturlig vis, plads til at skrive hele historien der knytter sig til billederne.




Elsker at bruge det korkpynt der findes i den fysiske butik, og sammen med de hvide fjer, så bliver det bare så elegant.


Glittertape er også en af mine favoritter til PL. Det giver fantastiske effekter.

God aften

*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar