torsdag den 16. juni 2016

10 ting, og du er klar til sommeren

Når jeg tænker sommer, og især de ferier som mange har i vente, er det nødvendigt at pakke let, for at vi kan få vores hobby og lidenskab med på turen. Derfor har jeg valgt at vise jer et CAS-kort, som der kan gøres super enkelt, og som kan "dresses-up" med få ting.

Kortet i en simpel udgave, ser du her:


Kortet er skåret ud med en dies fra Mama Elephant. Lav evt en ordentlig stak kort inden i kører hjemmefra, så skal du ikke have bigshot med på turen :) 
Tagen er fra Lawn Fawn, og sommerfuglen er fra Cherry Lynn, skær også en stak af disse hjemmefra. Jeg synes personligt at sommerfuglen kan bruges til alle slags lejligheder.
Teksten der er brugt her er fra et Mama Elephant stempelsæt "Charmed" og banneret er skårt ud med kordinerende dies. Lav også en stak af disse, og stempel evt teksten hjemmefra, eller tag dine yndlingstekster med på din ferie.
Der er pyntet med lidt palietter, jeg har valgt palietter i sølv, da jeg synes de går til ALT :)

I får lige et par detalje billeder, inden jeg viser samme kort, blot peppet lidt mere op.


Og så kortet der har fået lidt flere detaljer. Kortet er lavet med de samme materialer, Dog er kortbasen lavet med "Basic set" fra Mama Elephant.
For at spare på pladsen har jeg kun pakket hvidt og kvist karton. Sommerfuglen er blevet farvet med Copic-penne. På sommerfuglen her, har jeg brugt 4 farver i min yndlings farve, tyrkis. 
Jeg har også lavet et mønster med sorte prikker, her har jeg brugt en sort gelpen.


Og lige et par detaljebilleder:


Og lige til sidst kan i få et billede, hvor i kan sammenligne kortene. Vil du vide hvordan jeg ville pakke hvis jeg skulle på tur, kan du se min liste nedenunder.


 Rejseliste til ovenstående kort (Sådan ca. 10 ting):

Kortbaser (skåret hjemmefra)
Tags (skåret hjemmefra)
Sommerfugl (skåret hjemmefra)
Banner (Skåret, men mine yndlingtekststempler kommer med)
Copic Markere
Gelpen
Palietter
Tape, 3D puder, flydende lim
Memento, sort sværte
Pick me Up, fra Silhouette

Håber I kan bruge ideen.

God dag til Jer!
Mvh Sabina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar