lørdag den 21. maj 2016

Ny opdagelse



Ny "opdagelse" for mig -mixed media :)

Jeg har i rigtig lang tid gået og kigget på det der mixed media og tænkt hvad er det???

Så var jeg på kursus ved Dina Wakley på CHA
og hold nu kæ..     -det var sjovt :)
Jeg er blevet fuldstændig pjattet med det.
  Jeg er vild med Kaiser Craft serien Seabreeze 
( og det er jo lige med i maj måned kittet ;)  ) 
og Peacock Feather fra Ranger.

Det er en kunst at begrænse sig i media`s (materialer)

Der er brugt: akrylmaling blandet med akryl paste, stempel, lidt gammel bog

 udstansning fra memory box, maskingtape, div. mask og voks papir


Den 1. juni er der et mixed media kursus
hvor vi kommer til at tage udgangspunkt 
i det kursus vi var på med Dina Wakley.

Og det var ikke kedeligt men meget lærerigt og åbnede en helt ny verden.

Håber vi ses den 1. juni ;) 
God dag :)

Jeanett

Ingen kommentarer:

Send en kommentar