søndag den 24. april 2016

Washi tape udfordringsuge

I denne uge har vi har på bloggen en udfordring som hedder: Washi tape.
Her er mit forslag til en måde du kan bruge alle dine washi tapes på. 


Du ta et stykke karton, og sætter en masse washi tape ved siden af hinanden, 
så mønsteret passer sammen.

Så ta du en lækker die, og ruller den igennem din big shot.



Så har jeg taget et nyt stykke karton. En maske. Nogle Color Burst farver.



Masken oven på karton, og så drysse en lille bitte smule Color Burst farver på.



Så ta jeg min mini mister med vand, og sprøjter på farverne.
VUPTI - så er det blevet SÅ lækkert.



Nu har jeg så taget min lækre washi tape die mønster frem igen, 
og smurt noget trylle maling fra Finnabair på.



Inden det tørre helt, har jeg mistet med Distress Spray Stain.



Kanterne af kortet har fået med sort gesso, og sorte micro beads.



Så har jeg monteret det hele på et nyt stykke hvidt karton, 
og kortet er nu færdigt.







Ha' en dejlig og kreativ dag, 
Annette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar