lørdag den 23. april 2016

PION kort



Har lavet et par skønne kort med mønsterpapir fra PION. Her det første..


Selve korte er kvistkarton , derefter et stykker grønt PION karton og så selve mønsterpapiret som  hedder My Beloved Son - My son.

Har også lavet en doily med Crochet Doily i det grønne karton. Smile er en die fra Mama Elephant,
 som jeg kommet Glossy Accents ovenpå.. det har jeg også kommet på roserne for at give lidt spil.
 Har pyntet med lidt brune brads og et par guld takket cirkler. Disse har jeg viklet ind i guld tråd.

Har sværtet med Distress Ink - gathered twigs.



Her kan man se spillet med Glossy Accents.


Også på roserne for at give lidt liv..



Det andet kort er lavet af samme ark mønster papir som det første. My Beloved Son - My son fra PION. Selve kortet er af kvistkarton og brugt gul karton fra PION som andet lag.

Har igen brugt Crochet Doily til en fin doily og Die-namics Dies Pierced Fishtail Flags stax til bannerne.

Sommerfuglen er en Memory Box die - Vivienne og den underste har jeg klippe efter udskæringen.

Igen sværtet med Distress Ink - gathered twigs



På den øverste sommerfugl har jeg komme Glossy Accent og på den underste har jeg kommet Stickles Diamond rundt i kanten, Håber det er til at se..



På lille sommerfugl og rose i modsatte hjørne har jeg igen kommet Glossy Accents..


Det var så det sidste for mig denne gang... har været rigtig glad for at jeg måtte dele mine ideer som gæstedesigner her med Jer...

May Britt







Ingen kommentarer:

Send en kommentar