torsdag den 14. april 2016

Lawn Fawn Dies - Milk Carton

Jeg elsker når jeg kan kombinere min hobby med noget andet end bare kort. Gaveindpakning har altid været noget jeg har elsket, så da jeg så denne die fra Lawn Fawn, så jeg straks en masse muligheder.


Den kan bruges til sjov og spas, og med en lille gave til f.eks. børnefester, eller hvis der skal deles noget ud i børnenes klasse (snolder). Som en lille værtindegave, eller til at gemme et lille gavekort i. Til et lille personligt brev, eller måske som en pengegave. Jeg synes der er så mange muligheder. Måske du kan komme på flere?


Papiret er fra Pink Paislee. Papirbåndet er lavet med en strimmel fra et 30x30 stykke doodlebug ensfarvet karton, med prikker. De små manilamærker er skåret med en die fra Mama Elephant, og de to tekststempler er fra et matchende stempelsæt fra samme producent.


Der er pyntet med en script-die, også fra Mama Elephant.


Til sidst er der pyntet med lidt bånd, tråd og gem-stones.
Kan I have en god dag!
Mvh Sabina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar