fredag den 4. marts 2016

Min planner 2016

Godmorgen alle sammen.

Jeg har alle dage været stor tilhænger af kalendere og plannere. Da jeg gik i skole kunne jeg skifte kalendere 2-3 gange om året. Nu er jeg forhåbentligt blevet lidt mere voksen og håber at jeg kan nøjes med een i 2016.

Jeg har valgt en Heidi Swapp Memory Planner som fået i sort/hvid og guld/hvis.
Jeg har valgt den sort- og hvidstribede som jeg har en stor kærlighed for. Altså striberne :)



Jeg elsker normalt mine zig og sharpie penne men de kan ikke bruges i planneren da de bløder igennem papiret. Så jeg bruger nogle billige ballpoint kuglepenne (sorte) som man i øvrigt skriver rigtig godt med.


Denne planner kommer i et startsæt hvor der medfølger lidt lækkerier såsom: clips, washitape stykker, journalingcards, fillercards, labels, tal til datoer samt klisterpynt.




Det var alt for i dag.
Håber I får en dejlig weekend.
- Louise aka Ananas -




Ingen kommentarer:

Send en kommentar