tirsdag den 22. marts 2016

Farvelægning... det er en kunst

I denne uge kører vi endnu et tema her på bloggen, hvor alle fra designteamet giver deres bud på hvordan det skal gøres.

I denne uge er temaet Farvelægning. Ufff, det er ikke nemt, når man som jeg ikke er ret god til det med farvelægning. Og jeg er da slet ikke tålmodig nok. Og så har jeg heller ikke de store materialer til det, da det jo ikke rigtig er noget jeg begiver mig ud i. Eller ihvertfald ikke sådan de oplagte materialer. Men i virkeligheden kan man jo bruge mange ting til farvelægning, fx. gelatos eller Dylusion sprays.

Så tør faktisk godt afsløre (og dem der sad i nærheden af mig til Convention, opdagede det nok også), at det er overhovedet ikke lige mig, og de første 10-15 forsøg blev da også smidt i skraldespanden. 

Men så den anden dag, så var det som om det lige lykkedes. Jeg havde hevet mine Gelatos frem, samt min vandpensel, og så var det ellers bare om at komme igang. Og det lykkedes i 3. forsøg, endelig blev jeg nogenlunde tilfreds med resultatet.


Lidt farver samt en vandpensel blev fundet frem.



Og det færdige resultat - i aftenlyset ved scrapbordet.


Og så skulle motivet jo bruges til noget, det blev til dette kort.


Et kort lavet med pl kort fra PTW Kitklubben, samt den super lækre Prima Doily die.


Med ganske få detaljer, så der stadig er en smule fokus på motivet der er farvelagt.


God dag derude... skal I mon lege med farvelægning? 

*Signe*




1 kommentar: