tirsdag den 16. februar 2016

Lækre pl kort

Jeg er vild med Becky Higgings, og jeg er vild med PL kort. I virkeligheden ville jeg gerne eje hver eneste Corekit. Meeennnn det ville nok komme til at fylde for meget. Derfor er det også ekstra lækkert, at man kan købe kortene enkeltvis hos Picturing the world.

Når man nu har adskillige corekit, så må man jo også finde på forskellige ting at bruge dem til. Jeg får ihverfald ikke brugt dem alle til mine PL album, så der må findes andre ideer. Jeg elsker foreksempel at bruge dem på kort og LO's.

Her får i lige hvordan et kort ganske simpelt kunne komme til at se ud.


Man kan jo næsten kalde det et 5-10 minutters kort. Det tager ihvertfald ikke meget længere. Det er et 3*4 kort samt et 4*6 kort der er brugt, og så bare pyntet lidt. En lækker diecut af den lækre ptw die "hallo" som så er farvelagt med en sort wink of stella. Lidt lækker gipspynt, igen farvelagt med wink of stella, en smule glittertape og så pallietter som prikken over i'et.
Elegant og simpelt... lige min stil ;)



God scrapdag derude

*Signe*





Produkter jeg har brugt:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar