mandag den 1. februar 2016

Let the show begin - CHA2016

Nu håber, jeg ikke I alle bliver træt af designteamets mange billeder fra CHA showet? ;) Men når mange scrappere er på tur sammen, så bliver der taget rigtig mange billeder, så der er nok at scrappe af.
I dag vil jeg vise det første layout, jeg har lavet, med billeder fra messen.
Billedet er taget om morgenen på vej hen til messen.

Jeg har brugt januar kittet fra kitklubben. Med de små kort fra Tim Holtz har jeg skabt mit eget baggrundspapir. Egentlig havde jeg forestillet mig, det skulle være meget mere mixed media end det blev, men nogen gange ender tingene ikke helt, som man regner med.


Doily'en jeg har brugt bag billedet og titlen er lavet med en die fra Prima.


Alle kanter er sværtet med Distress Ink i Vintage Photo.



Bag billedet og titlen har jeg lavet vandfarveeffekt med to mist fra Heidi Swapp i farverne Gold og Teal.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette






Ingen kommentarer:

Send en kommentar