torsdag den 4. februar 2016

Lawn Fawn - I'm so Jelly

En af nyhederne i Picturing the World her i februar, er dette skønne lille stempelsæt med matchende dies fra Lawn Fawn. Jeg har haft lejlighed til at lege lidt med det - og sikkert er det - det er på min favorit liste!


Kortbasen er lavet af karton fra Neenah, og akvarelkarton fra Tim Holtz. Jeg har blendet tre fra fra Distress Ink serien, farverne er Tumbled Glass, Broken China og Chipped Sapphire. Da det havde fået lov til lige at tørre lidt, brugte jeg en vandforstøver til at reaktivere sværten. Jeg "samlede" herefter farven op med et stykke køkkenrulle efter 30-40 sekunder. 
Derved for du en fed splatter-effekt!


Jeg har farvetlagt med copic caio, som findes i et bredt udvalg i butikken, og i sampakker i webshoppen! Farverne jeg har brugt er: BV02, BV04 og BV08 (lilla). BG10, BG13 og BG49 (tyrkis).


Til teksten har jeg brugt Zing embossingpulver i farven "Aqua"


For at skabe en ramme har jeg skåret en firkant i vellum. Jeg elsker at bruge vellum på denne måde! Det er med til at skabe detaljer eller ro på et kort, men det fjerner ikke helt det der sker i baggrunden - her på kortet splatterne der er lavet på kortbasen.

Til sidst er der pyntet med lidt palietter og stjerner i sølv.

Kan du have en god dag!
Mvh Sabina


Materialeliste:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar