torsdag den 25. februar 2016

Dina Wakley Cling Stamp - Scribbly Birds in Flight

Jeg har lavet dette kort til vores designerdag her i februar. Det er altid dejligt at være samlet med andre, som har samme skønne hobby som en selv!


Frontkortet er skåret ud i akvarelkarton, da jeg vidste at jeg ville lege med Distress Ink fra Ranger. Jeg har brugt samme teknik som på det kort jeg bloggede om for 14 dage siden. Vil du se mere om det kan du trykke HER


Af farver har jeg brugt Dusty Concord, Peacock Feather og Tumbled Glass. Inden jeg har blendet, har jeg stemplet fuglen, og lavet en mask til den. Så fuglen til sidst fremstår ren og rolig i forhold til den "vilde baggrund" 


For at skabe lidt kontrast, har jeg stemplet og embosset titlen med hvid embossingpulver, på det sorte karton.

Kan i have en dejlig dag! Og håber virkelig at hilse på mange af jer i Ejsing til en super hyggelig dag!! Du kan læse mere om arrangementet HER

Mvh Sabina


Materialeliste:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar