torsdag den 14. januar 2016

Poppy Stamp Dies - Samirah Butterfly

Jeg har i denne weekend taget en masse af mine yndlingsmaterialer frem på bordet, og rigtig leget med det. Jeg elsker det grafiske rene look, og så har jeg jo fundet ud af at der nok alligevel gemmer sig en glimmer-pige i mig. Men her er mit bidrag til dagens blog indlæg:


Efterhånden laver jeg selv alle mine kortbaser - jeg elsker de små detaljer som du får ved at bruge dies til at skære dine ting ud med. På dette kort er der f.eks. små stikninger hele vejen rundt. 


Jeg har hævet det øverste lag for at der kunne blive skabt lidt dimension omkring sommerfuglen. Jeg har først skåret sommerfugle-hullet ud med dien "Samirah Butterfly" Herefter har jeg skåret den ud i sølvglimmer papir, og lagt den ned i hullet.


Banneret og teksten er fra Mama Elephant "Charmed" 
Sølvhjeterne er også fra Mama Elephant, Confetti (die).
Jeg har forhøjet flere af elementerne, og har brugt vellum for at skabe ro, og skabe detaljer.

Kan i have det godt!

Mvh Sabina


Materialeliste:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar