torsdag den 21. januar 2016

Mama Elephant Clear Stamps - Playful Pups

Normalt laver jeg aldrig gule kort - hvorfor ved jeg ikke... men med dette kort var det bare som om det ikke skulle være anerledes! Jeg har brugt denne skønne lille hun fra Mama Elephant "Playful Pups" Hvis du er hundemenneske, er dette et absolut MUSTHAVE!


Noget af det som jeg elsker hos Mama Elephant er at de har de skønneste tekster, som bare rammer plet sammen med deres velkoendte figure.


Det bagerste mønsterkarton changere fra lys gul til lidt mere klar gul, arket er fra Pink Paislee. Det næste stykke karton er Neenah Cardstock, hvor jeg har stemplet med Mustart Seed, Distress inkpad fra Ranger. Motiverne findes i samme sæt som hunden er fra.


Den gule stribe er Tim Holtz watercolour paper der er blevet indfarvet med samme stempelfarve, distress ink pad "Mustard Seed"
For at give det hele lidt glimmer og kontrast har jeg også sat et guldbanner på kortet.


Cirklen er lavet i kvistkarton, og her har jeg også brugt en die til at skære ud, igen for at lave en detalje med stikninger.
Hunden og bolden er farvet med Copic Markers. Halsbånd og bold er farvet i tyrkise farver, for at give det hele lidt kontrast og kant. Der er pyntet lidt til sidst med et par enameldots.

Kan i have en god dag - med måske lidt tid til det kreative.

Mvh Sabina


Materialeliste: 
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar