mandag den 4. januar 2016

Afslutning af December daily (+video)

December har nået sin afslutning, og et nyt år er startet..
Kender I det? Man har en hel ferie, hvor man kan holde fri uden alt for mange planer, men alligevel ender dagene med at blive fyldt med hyggelige gøremål. 
Sådan har min juleferie været!
Men jeg har alligevel nået at lave de sidste sider i min December Daily, så den går fra den 1. til den 31. december. Desværre har jeg ikke nået at pynte albummet så meget, som jeg kunne have ønsket, men det når jeg forhåbentligt på et senere tidspunkt ;)
Det har været en udfordring at være up to date med albummet, men jeg nyder allerede nu at have det at se tilbage i. Så det er bestemt ikke umuligt, jeg hopper med på vognen igen næste år..

Udgangspunktet for mit album var kitklubbens Project Life kit for December. Derudover har jeg suppleret med yderligere julematerialer fra butikken.

Jeg har lavet en video, som viser, hvad jeg har nået i mit album. Den kan ses her:

Hvis I hellere vil se afslutningen af albummet i billeder, så følger de her:





























Resten af albummet kan ses i tidligere blogindlæg i december.

Det var alt for denne gang ;)

- Mette









Ingen kommentarer:

Send en kommentar