onsdag den 9. december 2015

Mine Julesmash og lidt flere ønsker...

Som alternativ til Mettes super lækre December Daily, har jeg lavet mit et 6x6 smash album.
I stedet for at lave jeres eget album, kan der f.eks også bruges et færdig lavet D-Rings Album.
Jeg smasher ikke hver dag, og albummet er ikke kun for et år, men dækker over flere juledage/år, da jeg ikke synes, at jeg har materiale/billeder nok, til at lave en December Daily. 



Dådyret er et stempel, der er stemplet på Cork og derefter klippet til med en saks



Da jeg til albummet har brugt o-ringe, er det nemt hele tiden at udvide det, når behovet bliver til det


Det er også en super godt måde, at få gemt/brugt noget at dine yndlings papir, og evt. suppleret med Project Life/Simple Stories Snap kort og diverse rester.







De papirserier jeg har brugt, er af ældre årgang, men her er et par eksempler på nyheder fra i år:





Min tese er jo, at man aldrig skal gå ned på udstyr og opbevaringsløsninger, og derfor er der en del, af disse ting på min ønskeliste. Jeg har nok 5 skæremaskiner, men der er altid plads til én til...

med de "nye" Fiskars TripleTrack™ High Profile Cutting Blades

     
Flere ArtBin opbevaringskasser, de er bare super praktiske


Hilsen Dorthe
◕‿◕

Af materialer har jeg bla. brugt:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar