mandag den 21. december 2015

Fortsættelse af December Daily (+video)

I dag vil jeg endnu engang vise mine fremskridt i mit December Daily album.

Jeg har lavet en tilhørende video, som kan ses her:




I videoen snakker jeg lidt om, at jeg ud over de produkter, jeg hele tiden har brugt, også vil begynde at bruge noget almindeligt julepapir, da jeg er ved at løbe tør for 4x6 inch kortene.
Derudover så er planen også, jeg vil gå tilbage og pynte siderne yderligere, når december nærmer sig sin afslutning. Det vigtigste for mig lige nu er, at få billederne i albummet, så historierne bliver fortalt. 

Her er et par billeder af de sider, som jeg har nået i denne uge:








Det var alt for denne gang..

Husk, der i denne uge er 30% på ALT julepynt i butikken - både online og i den fysiske butik... 
Så skynd jer forbi og få fyldt lageret op ;)

- Mette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar