lørdag den 26. december 2015

FLASKEKORT- NOVEMBER KITTET



Jeg har endnu en gang "leget" med NOVEMBER KITTET FRA KITKLUBBEN
og denne gang har jeg lavet et maskulint flaskekort.

Happy er en del af HAPPY BIRTHDAY FRA LAWN FAWN og BIRTHDAY ER FRA
 MAMA ELEPHANT, jeg har også brugt MEMORY BOX DIE DISTRESSED ADDINGTON COLLAGE og SIZZIX LABELS DIES.
De sammensatte firkanter er en die fra Crea Lies som findes i den fysiske butik.

Metal tandhjulene og den lille metal lineal findes også i den fysiske butik.

Den sorte labels er embosset med en embossing folder fra CRAFTERS COMPANION
som jeg med en finger har på smurt METALLIC LUSTRE WAX.


 

































Jeg håber I alle har haft en fantastisk juleaften og forhåbentlig stadig har en masse
fridage, så der måske også bliver plads til at være kreativ


                                       Mange scrap hilsner
                                                    Lisa.

1 kommentar: