lørdag den 5. december 2015

Et jule shakerkort

Hej


I dag vil jeg vise jer et jule shakerkort, jeg har lavet.
 
Kortet er lavet med en skøn dies fra Memorybox, der er god til almindelige kort, men mindst lige så god til shakerkort. Her har jeg kombineret det med Dixi Craft Toppers, som er billedet, jeg har bagved. Der får jeg virkelig meget forærende.
 
 
 
Kortet har jeg fyldt med en blanding af ting til at shake med. Jeg har brugt paillietter, glass beads og Mica Flaskes. Jeg synes det giver en god effekt, at bruge en blanding af ting til at skabe effekten i kortet, og så er fordelen her at Mica flakes næsten ligner sneflager.
 
 
Selve kortet er rundt, hvilket er lidt utraditionelt, men igen giver en god effekt. Indeni har jeg sat 3 små snefnug. Det er nogen, der følger med diesen fra forsiden og så skulle de jo ikke gå til spilde.

Hvad skal du lave i weekenden? Er der noget kreativt planlagt?

God weekend.

Anja


Her kan du se nogen af de produkter, jeg har brugt til at lave kortet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar