mandag den 28. december 2015

Endnu et kig i min December Daily (+video)

Så nåede vi den sidste uge af 2015..
Jeg håber, I alle har haft en dejlig jul, og om et par dage har et lige så dejligt nytår.

I dag vil jeg vise jer fortsættelsen i min December Daily, som jeg har arbejdet med hele december.

Jeg har lavet en video for at vise, hvad jeg har nået. Videoen kan ses her:



Jeg bruger stadig butikkens Projekt Life December Kit, som mit udgangspunkt, men da jeg var ved at løbe tør for 4x6 inch kort, har jeg investeret i nogle matchende julepapirer, som jeg selv har skåret ud.



Her er lidt forskellige billeder fra albummet.. Hvis I vil se flere detaljer, så kan det gøres i videoen.
Jeg beklager, at ikke alle billederne er lige gode, men lyset var desværre ikke særligt samarbejdsvillig.



















Det var alt for denne gang ;)
Vi ses i det nye år!

- Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar