søndag den 6. december 2015

Endnu et julekort og lidt flere ønsker...

Jeg forstætter med julekortene...
Nederst i indlægget kan i se, hvilke materialer jeg har brugt.



Ligesom tidligere har jeg til teksten og snefnug brugt, et 3L dobbeltklæbende ark tape, klippet det til, og sat det bag karton´et før jeg stanser ud, så er det dejlig nemt, at løfte teksten og motiver, over på kortet, uden at skulle bøvle med flydende eller andet lim...




Når jeg stanser dies ud på min Big Shot, bruger jeg min nye "Sizzix Precision Base Plate". Det er en metalplade der fungere som adaptor, og erstatter en af de normale klare skæreplader, og giver dermed en meget pænere udskæring, og er specielt 



Også idag vil jeg vise jer, et par af mine ønsker til jul: 




Håber at jeg har givet jer lidt inspiration, både til julekort og ønskelisten.

Kreative Hilsener
Dorthe

Af Materialer har jeg bla. brugt:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar