tirsdag den 29. december 2015

En æske chokolade til værtinden

Selvom julen er ved at være over, og julestessen er ved at lægge sig. Så vil jeg alligevel tillade mig, at vise denne ide. Den kunne jo laves om til en nytårsæske.

Jeg elsker jo at lave små værtindegaver, noget som er helt særligt, men som ikke koster en formue.
Her er en æske kattetunger, blevet til en fin værtindegave.

Jeg har haft Cameoen igang, og har skåret æske og pynt på denne.
Det er kun "God jul" stemplet der ikke er lavet på Cameoen.






Med en Silhouette Cameo har man et utal af muligheder. Man kan hente rigtig mange filer til den, men man kan også kaste sig ud i at Designe selv. 
Er man i tvivl om hvorvidt man får den brugt, så spørg gerne løs. Vi er her for at hjælpe jer. Og hvis man allerede har købt sin maskine, er der jævnligt kurser i butikken, hvor man kan lærer en masse om maskinen, således man får mest muligt ud af den.

Jeg er ihvertfald uden tvivl, ualmindelig glad for min.

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar